Stretching eller tøyning mens du sitter

Hvordan strekke ut muskler, hvis du er sliten etter trening og helst vil sitte?

Vår hovedside for stretching eller hvordan strekke ut: www.strekk-ut.no

Men hvordan gjøre tøyningen enklere, sittende i en stol?
(Fungerer ikke for alle muskelgrupper)

Tøyning arm, albue, hånd og fingrene

 

Tøyning bryst og mage

 

Tøyning rygg

 

Tøyning skulder

Muskel mellom skulderblad (Rhomboideus): https://asker-massasje.no/asker-massasje/strekk-ut/skuldre/#Toy5

Muskler bakside skulder og mot nakken:

Levator Scapula:    https://asker-massasje.no/asker-massasje/strekk-ut/skuldre/#Toy5

Trapezius øvre:      https://asker-massasje.no/asker-massasje/strekk-ut/skuldre/#Toy1    Sitt på en stol

Trapezius midtre:  https://asker-massasje.no/asker-massasje/strekk-ut/skuldre/#Toy2

Trapezius Nedre:   https://asker-massasje.no/asker-massasje/strekk-ut/skuldre/#Toy3

Infraspinatus og Teres minor (skulderblad): https://asker-massasje.no/asker-massasje/strekk-ut/skuldre/#Toy13

 

Den store bakre skuldermuskelen (Deltoideus bakre): https://asker-massasje.no/asker-massasje/strekk-ut/skuldre/#Toy10

 

Tøyning hofte og sete

 

Tøyning legg, lår og føtter

M. Fibularis (utside legg): https://asker-massasje.no/asker-massasje/strekk-ut/legg-og-lar/#Toy6

 

 

Siden er under oppbygging 

 

Er du veldig stiv?

Hvis musklene er veldig stive, kan du gjøre smart i å bestille en time dyp massasje hos vår Massasjeterapeut MNMF.
Vi har enkel timebestilling på www.msae.no . Tilbyr timer på dagtid og kveldstid. Finner du ikke time som passer, så send oss en sms til 915 63 746 – vi har stadig andre mulige timer tilgjengelig.

Hovedside for uttøyning

Klikk her.  Du kan også skrive:  www.strekk-ut.no

Undersider?